10/16/2017

Så Charlotte, hvordan opplevde du sesongen 2017?

I et tidligere innlegg ble sesongen 2017 oppsummert for alle fire: oppturer og nedturer, medaljer og mangel på medaljer, spill og ikke-spill. Noe har kunne latt seg måle med plasseringer og rankingpoeng, andre gleder og skuffelser har vært mer på det personlige plan. 

Charlotte har gjort det best av oss med sin fjerdeplass sammenlagt på rankingen. Her er hennes umiddelbare tanker rundt utendørsturneringene i år.

Få i PetanqueNorge er mer dedikerte enn Charlotte, enten det gjelder spilling eller markedsføring.

Sesongen under ett
Jeg er relativt fornøyd … Det er gøy å være på fjerdeplass i rankingen!

Utviklingsmessig
Jeg tror jeg er blitt litt mer stabil i år, med bedre kontroll på teknikk og nervene, ikke minst! – Men det er fortsatt mye å bli bedre på da, for å si det sånn, hehe. 
Charlotte trener og spiller hele tiden. - Ikke minst i sommerferien ...

Største nedtur
NM 2017. Jeg er veldig skuffet over resultater og eget spill. Var tydeligvis veldig anspent, fordi da NM var over var nakken min helt låst. Det gjorde veldig vondt, men heldigvis gikk det over etter noen dager.

Største opptur
Det er vanskelig å bare velge en opptur, men hvis jeg må velge må det ha være å vinne kvalifiseringen og dermed en del av landslaget.
 Etter tre tredjeplasser og en andreplass, samt en unevnelig dag i forveien, lykkes Charlotte endelig i å vinne en turnering.

Uforglemmelig øyeblikk
Husker jeg var sinnssykt nervøs under hele trippelfinalen Stord. Armen min føltes veldig tung og jeg måtte spørre makkerne mine (Gildas og Sindre) om hjelp til å legge ... På en trillebane! Haha!

Forventninger til VM

Forventningene er å vinne, så klart … Nei da. Jeg håper at det blir gøy og lærerikt. Jeg har tross alt null erfaring fra et slikt mesterskap.

_________________________________________________________________

Les mer om Charlotte i (denne presentasjonen). 

Fasit 2018 | 2 kvartfinaler og 1 finale i Nasjonscup

Norge kom til kvartfinale i Presisjonsskyting. Norge kom til finalen i Coup de Nations. Vi spilte noen fantastiske kamper, turte å spil...